Authentieke Communicatie

Deze tijd vraagt om een authentieke benadering van wat we communiceren. Daarom heb ik het begrip ‘Authentieke Communicatie’ geïntroduceerd. Die bestaat uit de vier elementen ‘Visie’, ‘Strategie’, ‘Identiteit’ en ‘Content’. Het is een langetermijnbenadering van communicatie die snel en concreet werkt, want gebaseerd op de dagelijkse praktijk en snel veranderende omstandigheden. Meer hierover lees je hier.

Wil je snel een beeld krijgen van mijn recente activiteiten, ga dan naar de homepage en bekijk de foto’s. Door de pagina te verversen zie je hoe divers mijn activiteiten zijn.

Het Manifest

Ik heb nieuw leven in het aloude Manifest geblazen. Aangepast aan deze tijd waarin je snel, slim en authentiek moet communiceren om het verschil te blijven maken. Meer over het Manifest en de Manifestsessies (in-huis trainingen) vind je hier of in de brochure. En die download je hier.

Mijn diensten

Authentieke Communicatie is meer dan het ontwikkelen van een strategie. Daarom heb ik ook een aantal specifieke disciplines in huis om deze aanpak ook vorm en inhoud te geven.

Ik ondersteun bedrijven en organisaties als het gaat om relevante communicatieactiviteiten, variërend van de ontwikkeling van langetermijnstrategieën op basis van mijn Authentieke Communicatie-concept tot de implementatie en uitvoering:

  • Planontwikkeling en -begeleiding
  • Tekstproductie
  • Vormgeving
  • Fotografie
  • Productie van media, offline en online

Een andere manier van communiceren – authentiek en SEO-vriendelijk – vraagt natuurlijk ook om een andere aanpak van je content. De 22 belangrijkste punten heb ik in een brochure (’22x content’) bijeengebracht. Download hem hier, dan weet je meteen wat je van de content die ik voor klanten maak kunt verwachten. En dat ik ook e-books en andere media produceer.

De aanpak van communicatie:

  • Ondersteuning van bedrijven en organisaties als het gaat om communicatieactiviteiten, variërend van de ontwikkeling van langetermijnstrategieën gebaseerd op mijn Authentieke Communicatie-concept tot het produceren van media en content voor specifieke kortetermijnactiviteiten.
  • Organisatie, productie en begeleiding van specifieke projecten en evenementen op projectbasis. Vaak gaat het om complexe onderwerpen, zoals diversiteit, duurzaamheid en strategie.
  • Adviseur bij reorganisaties van ondernemingen en instellingen, waarbij ik help bij het uitvoeren van dagelijkse activiteiten, maar ook doorslaggevende ondersteuning bied bij fundamentele beslissingen op het gebied van corporate communications en corporate identity.
  • Actief in uiteenlopende segmenten – van B2B tot B2C, online – offline, bedrijfsleven en overheid. Ik heb een achtergrond in zowel de corporate omgeving als aan bureauzijde.

Ik hou van mijn werk, en van mijn opdrachtgevers! Dankzij hen kan ik steeds verder groeien, professioneel én persoonlijk. Voor meer informatie over mijn achtergrond verwijs ik naar mijn Linkedin-pagina.