Elk communicatiebureau vertelt ongeveer hetzelfde. Ik doe méér. Het verschil? Ik maak het!

 

Authentieke Communicatie

Deze tijd vraagt om een authentieke benadering van wat we communiceren. Daarom heb ik het begrip ‘Authentieke Communicatie’ geïntroduceerd. Die bestaat uit de vier elementen ‘Visie’, ‘Strategie’, ‘Identiteit’ en ‘Content’. Het is een langetermijnbenadering van communicatie die snel en concreet werkt, want gebaseerd op de dagelijkse praktijk en snel veranderende omstandigheden. Meer hierover lees je hier.

Het Manifest

Ik heb nieuw leven in het aloude Manifest geblazen. Aangepast aan deze tijd waarin je snel, slim en authentiek moet communiceren om het verschil te blijven maken. Meer over het Manifest en de Manifestsessies (trainingen) vind je in de brochure. Die download je hier: AJC_manifest_brochure_NL_1206

Productie van content en media

Een andere manier van communiceren – authentiek en SEO-vriendelijk – vraagt natuurlijk ook om een andere aanpak van je content. De 22 belangrijkste punten heb ik in een brochure (’22x content’) bijeengebracht. Download hem hier, dan weet je meteen wat je van de content die ik voor klanten maak kunt verwachten. En dat ik ook e-books en andere media produceer.

De aanpak van communicatie:

  • Ik adviseer bedrijven en organisaties als het gaat om relevante communicatieactiviteiten, variërend van de ontwikkeling van langetermijnstrategieën gebaseerd op mijn Authentieke Communicatie-concept tot het produceren van media en content voor specifieke kortetermijnactiviteiten.
  • Ik ondersteun communicatieactiviteiten, uiteenlopend van interim-managementdiensten op contractbasis tot het organiseren, produceren en begeleiden van specifieke projecten en evenementen op projectbasis.
  • Ik treed op als communicatieadviseur bij ambitieuze ondernemingen, waarbij ik help bij het uitvoeren van dagelijkse activiteiten, maar ook doorslaggevende ondersteuning bied bij fundamentele beslissingen op het gebied van corporate communications en corporate identity.
  • Ik lever praktische adviezen en ondersteuning, gebaseerd op kennis en vooral een ruime praktische ervaring. Aanpakken dus!
  • Ik werk in uiteenlopende segmenten – van MKB tot business-to-consumer, business-to-business en overheid. Ik heb een achtergrond in zowel de corporate omgeving als aan bureauzijde.

Ervaring, vaardigheden en contacten:

  • Veel ervaring als het gaat om communicatie in het hogere segment van producten en diensten, als strategisch en creatief adviseur én als producent van content/media.
  • Een breed spectrum van succesvolle projecten, variërend van de introductie van een nieuw automerk in de Benelux tot de strategische ondersteuning van uiteenlopende bedrijven.
  • Een steeds verder groeiend netwerk van ambitieuze brands en businesses.
  • Ik weet wat telt bij het ontwikkelen van communicatiestrategieën van kleinere en middelgrote bedrijven om een groeistrategie op de middellange en lange termijn te ondersteunen.
  • Volop ervaring met perscontacten, en crisis-, reputatie- en huisstijlmanagement.
  • Ik maak de afweging tussen creatieve en commerciële belangen bij de ontwikkeling van een product, merk of bedrijf op praktische wijze maken.

Ik hou van mijn werk, en van mijn opdrachtgevers! Dankzij hen kan ik steeds verder groeien, professioneel én persoonlijk. Voor meer informatie over mijn achtergrond verwijs ik naar mijn Linkedin-pagina.

English